wtorek, 24 czerwca 2014

Szukam testerki, która opowie nam czym jest Marine Colagen Treatment

W Centrum Kosmetycznym Dworu Elizy nowości. Trzy nowe zabiegi anti-age do twarzy sprawiają, że powitamy lato z promienną, gładką i idealnie nawilżoną twarzą. Opiszę Wam zabieg, który jest prawdziwym hitem, a jego wspaniałe efekty utrzymują się naprawdę długo. Jeden szkopuł w tym, że znam tylko teorię. Jeszcze tego zabiegu nie testowałam. O to poproszę Was. Śledźcie naszego facebooka, szczegóły już niebawem.

Tymczasem parę słów, dla kogo zabieg jest skierowany. Marine Collagen Treatment to głębokie odżywienie i wygładzenie zmarszczek skierowane do Pań, których skóra potrzebuje głębokiego nawilżenia. A kto by nie potrzebował? Zanieczyszczone środowisko, klimatyzowane pomieszczenia i nieostrożne opalanie sprawiają, że nasza skóra jest nadmiernie przesuszona. Tak z ręką na sercu, która z nas wypija zalecane 2 litry wody mineralnej dziennie? Chylę czoła przed tymi, które sumiennie tego pilnują.

W nie sprzyjającym środowisku skóra się odwadnia. A kiedy się odwadnia, wtedy przedwcześnie się starzeje i pojawiają się zmarszczki. Zabieg Marine Collagen Treatment nie tylko wygładzi drobne zmarszczki spowodowane odwodnieniem skóry, ale też stworzy barierę ochronną przeciw odparowaniu wody z zewnętrznych warstw naskórka. Aktywne składniki, jakie wykorzystamy w zabiegu to m.in. peptydy morskiego kolagenu ze skóry rekina żarłacza (czy widziałyście kiedyś rekina z przesuszoną skórą?) i czerwone algi bogate w żelazo, witaminy i aminokwasy. Prawdziwa morska uczta dla skóry.

Zabieg potrwa 60 minut. Na początek demakijaż, oczyszczenie i peeling, później nawilżenie i masaż twarzy (nie zdradzam wszystkich szczegółów, zaznaczam tylko kolejność czynności, abyście wiedziały, czego się spodziewać). Później przyjdzie czas na maskę i krem, osobny na twarz i szyję a osobny na okolice oczu. A na koniec zachwycone spojrzenie na widok własnego odbicia w lustrze.

Już nie długo ktoś z Was na własnej skórze będzie mógł przekonać się jakich spektakularnych efektów można spodziewać się po Marine Collagen Treatment.

A tymczasem śledźcie naszego facebooka, szczegóły już wkrótce.
Sanus per aquam

6 komentarzy:

  1. Marzę, aby przetestować zabieg Marine Collagen Treatment. Z opisu wynika, iż jest on idealnie skrojony pod potrzeby mojej odwodnionej, usianej drobnymi zmarszczkami, skóry. Z ręką na sercu muszę przyznać, że zdarza mi się co nieco zaniedbywać, zapominając o regularnym piciu wody, dokładnym demakijażu czy też 8-godzinnym nocnym odpoczynku. Takie postępowanie od razu odbija się na mojej twarzy, która staje się ziemista i szara. Z pewnością posłuży jej peeling, nie wspominając o bogactwie cennych składników, pochodzących z alg. Z utęsknieniem czekam na możliwość wypróbowania tego zabiegu i mam nadzieję, że zmotywuję mnie on do trwałej zmiany moich nawyków i do stałej walki o piękną, zdrową skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkrótce wybieram się na wypoczynek do Włoch. Słoneczna Italia z pewnością zachwyci, ale pozostawi na mojej twarzy nie tylko wyraz zadowolenia... Do tego noce skrócone do kilku godzin - przecież trzeba maksymalnie wykorzystać czas na zwiedzanie oraz smakowanie "dolce vita" po zmroku! Lot w obie strony, to kilka godzin spędzonych w przesuszonym powietrzu... A pod koniec wakacji na pewno odczuję lekki stres, spowodowany nową pracą, którą rozpocznę we wrześniu. To wszystko sprawia, że Marine Collagen Treatment będzie idealnym prezentem imieninowym dla mnie (obchodzę imieniny 29 lipca)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 30 lat i półtora roku temu urodziłam wspaniałą i ukochaną córeczkę. macierzyństwo jest cudowne, jednak bywa też męczące. Nieprzespane noce, życie w pośpiechu...... Człowiek jest tak zapatrzony we własne dziecko, że zapomina o sobie. Zapomina, że młodej mamie też należy się chwila relaksu i odpoczynku. Myślę, że zabieg na twarz MARINE COLLAGEN TREATMENT byłby dla mnie wspaniałym prezentem, gdyż stan mojej cery pozostawia wile do życzenia. Przesuszona, napięta, bez blasku skóra woła o pomoc! Zabieg byłby dla mnie również prezentem urodzinowym, gdyż 25 lipca obchodzę swoje urodziny. Do tego 21 lipca z mężem obchodzimy 2 rocznicę ślubu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim Paniom, które wzięły udział w konkursie serdecznie dziękuję. Chętnie zaprosiłabym Was wszystkie na ten wspaniały zabieg, jednak zasady konkursu są nieubłagane.
    Jest mi niezmiernie miło poinformować, że zwyciężczynią zostaje Pani Kornelia Wójcik. Zapraszam do kontaktu mailowego promocja7@dwor-elizy.com w celu ustalenia terminu zabiegu.
    Pozostałym Paniom jeszcze raz dziękuję i zapraszam do śledzenie mojego bloga oraz facebooka Dworu Elizy https://www.facebook.com/pages/Dw%C3%B3r-Elizy/106717789362915

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, jest mi niezmiernie miło i jestem przeszczęśliwa, że zostałam wybrana do przetestowania zabiegu Marine Colagen Treatment. Dziękuję!!!

      Usuń
  5. Cudownie relaksujący zabieg! A efekty naprawdę widoczne od razu :)
    Jeszcze raz dziękuję za możliwość sprawdzenia jego działania na mojej skórze ;)
    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzin SPA!

    OdpowiedzUsuń