piątek, 18 kwietnia 2014

Magia SPA

Mam na imię Eliza i mam to szczęście, że mogę pracować w magicznym miejscu, jakim jest Hotel SPA Medical Dwór Elizy. Motto tego miejsca: „w zaciszu natury budzimy piękno” całkowicie oddaje wyjątkowość hotelu, który powstał dla wszystkich, którzy w samym sercu Ziemi Kłodzkiej chcą zadbać o swój wygląd i dobre samopoczucie.


Gabinety SPA to moje ulubione miejsce w Dworze Elizy. Nic nie może się równać z panującą tu atmosferą, sprzyjającą wypoczynkowi i regeneracji. Subtelny zapach kosmetyków, relaksująca muzyka i niepowtarzalny klimat gabinetów kamiennych pozwalają oderwać się od rzeczywistości i przenieść swe ciało i umysł do świata harmonii. Podczas takich spacerów uwielbiam oglądać kosmetyki, które swymi zapachami przenoszą w odległe krainy orientu, rajskie ogrody a nawet podmorskie głębiny. Właśnie dzisiaj w trakcie takiej wycieczki, kiedy oglądałam piękne flakoniki i pudełeczka przyszła mi do głowy pewna myśl. Na każdym z nich widnieje informacja, że kosmetyki te powstają w zgodzie z naturą i nie są testowane na zwierzętach. Sprawa oczywista. Wobec tego przetestujmy je na ludziach. Zgłaszam się na ochotnika i z przyjemnością sprawdzę je dla Was, a wrażenia dokładnie opiszę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz